Webshopje

dinsdag 19 augustus 2014

Jurkje Team Lulu

Nog steeds is kleine Lulu aan het strijden tegen het lelijke K-woord. Ik las hier dat ze binnenkort nieuws zullen krijgen hoe het nu gesteld is. 

Om nog een hart onder de riem steken, maakte ik een kleedje voor Lulu.  De stof komt van hier en dat was echt top-service! Op 2 dagen had ik de stof al en kon ik er meteen aan beginnen.





De buitenstof (Atelier Brunette) is met kraanvogels en de binnenkant maakte ik uit een stofje met klavertjes 4 en lieveheersbeestjes op, volgens gezegdes ook een geluksbrenger.  En een beetje geluk kan nooit teveel zijn nu!

2 opmerkingen:

  1. Ooooh wat leuk zeg! Hier ligt nog een grote zak vol kraanvogels. Door een vriendin van mij gemaakt. Ik moet ze dringend eens opsturen. Maar wat gaat ze hier blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen