Webshopje

woensdag 24 september 2014

Mini Give-Away

Om mijn lezers te bedanken doe ik een mini give-away. 
Het is een set knitting loom en twee bollen koraalwol, kleur blauwgroenachtig en bruinroodachtig (als je er mee breit, voelt de sjaal of muts zo wat aan als fleece).  Het stelt misschien niet zoveel voor maar wilde toch graag eens iets organiseren en zo is de toon meteen gezet voor volgende give-aways!



zoals je ziet, heb ik nog steeds niet geleerd om zaken
uit de plastic te halen voor ik een foto neem ;-)



Ik ben de kaap van 3000 visites op mijn blog gepasseerd en ben er toch wel trots op :-)  Maar nu zou ik natuurlijk ook graag jullie leren kennen. 
Dus hierbij de welgekende 'regeltjes', word lid van mijn blog en laat een reactie achter :-)


Maandag 06 oktober maak ik de winnaar bekend!

Ik ben benieuwd naar jullie :-)

3 opmerkingen:

  1. Ik ben inmiddels al een beetje 'bekend', maar volg je blog nog steeds met een even grote glimlach. En zo'n give away kan ik niet laten passeren natuurlijk. Zeker niet als je daarmee weer iets kan maken om zelf weg te geven (of voor zoonlief te houden).
    Mijn blog is de laatste week wat minder actief, maar wie wil, kan volgen op www.hoopjes.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (bedoelde natuurijk 'voor jou bekend'. Laat mij aub niet 'bekend' zijn in de algemene betekenis van het woord :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee :) En ga volgen via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen