Webshopje

maandag 22 december 2014

Start van de kerstvakantie

Natuurlijk hebben we een kerstboompje gezet die Lode mee versierde met playmobile mannetjes!
poserend met het kadootje voor papa, een compressor
geen idee wat het doet, maar en man and their toys right!

 Ook trokken we naar Marokko...
 


nee hoor de Efteling!  Dat was een geslaagd uitstapje!
opwarmen bij het kampvuur met een lekkere wafel
als je schrik hebt van die rare efteling-figuren, moet je gewoon je ogen bedekken :-)


in verwondering
blij gezichtje, uitstap geslaagd!
wandelen in het sprookjesbos
Ook kreeg ik het zot in mijn kop en moesten de stoelen dit weekend herschilderd worden, van retro-oranje naar ice-blue.  Waarschijnlijk zal ik volgende week de zitting nog overtrekken.

voor

 
na


Nu de laatste loodjes op het werk voor ik zelf ook wat verlof heb, en nog op zoek naar een 'kerstige' rok want de Cambie Dress geraakt niet af.  Spijtig wel maar beter een goed kleedje dan eentje die misschien tijdens het kerstdiner van mijn lijf valt :-)

5 opmerkingen:

  1. Gezellig :)
    Al vind ik je stoelen mooier met oranje dan met dat pastel :p Maar over smaken en kleuren valt niet te twisten, niwaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik hou wel van het ice-blue. Hangt ervan in welk interieur natuurlijk... Zou hier ook wel passen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle kleur in het leven is goed ;-)
    Mooie foto's.
    Geniet er van met je mannen.
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie blog ik zag u via andere blogster..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw zo te zien hadden jullie een fijne dag in de efteling.

    BeantwoordenVerwijderen