Webshopje

maandag 19 januari 2015

Nieuw jaar, nieuwe voornemens!

Het nieuwe jaar is nu bijna drie weken bezig en mijn nieuwe voornemens krijgen vorm!  De voornemens bestonden onder andere uit het op de kaart zetten van 'Mtoto Kidoko'. 


Ik put zoveel plezier uit het creëren van kleedjes, dekentjes, eigenlijk van alle creaties voor baby's en jonge kinderen.  En omdat mijn eigenste Lode niet eeuwig een baby'tje blijft en ik hem niet kan blijven overladen, zocht ik nieuwe mogelijkheden om mijn spulletjes aan de man te brengen.  Zodat ik de logeerkamer misschien terug als logeerkamer kan gebruiken en niet als opslagruimte ;-)


Binnenkort zal er ook een facebook-pagina zijn.  Zodra deze online staat, zal ik hier zeker over berichten.  Nu ben ik aan het spreken met een winkel in Lier.  Zodra ik ook hier meer over weet, zal ik het zeker laten weten :-)


Ondertussen blijven we voort naaien en maakte ik op een weekend tijd drie dekentjes:

 
 
 





 stof van het stoffenkot in Kapellen, Paspel van Veritas


Ik had zoveel tijd omdat Lode niet bepaald het nieuwe jaar goed heeft ingezet...  Heel de week sliep hij veel, te veel eigenlijk....  Hij bleek griep te hebben maar is ondertussen al heel wat beter!

En de andere voornemens: klussen aan het huis, hopelijk kan ik hier binnenkort ook wat voor en na van laten zien.  En voor de rest genieten van het leven en gezond blijven! 

2 opmerkingen:

  1. Het enthousiasme spat er vanaf :-))
    Mooie dekentjes heb je gemaakt en ik ben nieuwsgierig naar je Facebookpagina.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk! Ik kijk uit naar je plannen. Het stofje met de elanden heb ik ook in huis gehaald, in het bruin. Wordt een hemdje voor ons Hummeltje. Ik hou zeker het verdere nieuws ivm de facebookpagina in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen