Webshopje

dinsdag 17 februari 2015

Kleedjes bij de vleet!

Ik maakte nog enkele kleedjes en deze op 2 dagen.  Waarom? Dat wordt binnenkort duidelijk :-)

Maar het is nog steeds leuk die verschillende stofjes te combineren en leuke details toe te voegen!  De mooiste resultaten bekom ik trouwens met de stofjes die ik ergens goedkoper vind dan met sommige duurdere uit webshops...  Het leert me vooral mijn ogen altijd goed open te houden als we een uitstapje maken, je weet nooit wat je tegenkomt ...

  
blauw groene print, afgeboord met wit biaisband maat 80
detail print

maat 98

maat 62

donkerblauw ribfluweel maat 74

dunne groene ribfluweel maat 92


Je kan ze terugvinden in de webshop en binnenkort ook nog op meerdere plaatsen :-)

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Een heel project op het oog? En wanneer begin je met de salopetjes? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met de salopetjes ben ik bezig maar daar moet ik nog eventjes op oefenen voor een mooie afwerking :-)

      Verwijderen
  2. Zo mooi al die jurkjes (verzucht een moeder van 3 zonen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen