Webshopje

donderdag 6 augustus 2015

POSTCROSSING

Ik krijg graag post maar tegenwoordig gaat alles per email.  Als je dan je brievenbus opent, vind je enkel vaak rekeningen, rekeningen en reclame.  De reclame lees ik liever dan de rekeningen!

Zelf houd ik ervan andere te verrassen met leuke post, het mag gaan van kaartjes tot pakketjes! (Een swap zou ook iets voor mij zijn, maar dat vind ik precies niet). Dit was wat ik deze week verstuurde naar mijn zus, Lulu (jaja ook haar vergeten we niet) en een kaartje voor iemand in Rusland!


Hoe ik aan een adres in Rusland kwam....Toen ik laatst in Lier in De Kast was, stond er bij hun afdeling kaartjes ook een postkaart dat reclame maakte voor Postcrossing.  

Postcrossing is een project waarbij het doel ligt mensen de mogelijkheid geven om postkaartjes te krijgen van over de hele wereld en er natuurlijk zelf ook te versturen.  En dit om van je brievenbus een verrassingsdoos te maken waar ook wel eens wat leuk in zit!


Je meldt je aan op hun site, maakt een profiel aan en je vraagt een adres aan.  Zelf ontving ik het adres van een meisje in Rusland die zeer graag retrokaartjes ontvangt.  Het toeval wil dat er hele leuke in de vakantiebox van Flow (dank je wel mama voor dit leuke kadootje!) zaten.  Hopelijk is ze er blij mee.


En nu maar wachten op mijn eerste kaartje, ik ben benieuwd van waar over de wereld het zal komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten