Webshopje

maandag 8 augustus 2016

Turbulentie

Het is hier stil geweest maar naar mijn gevoel hadden we heel wat turbulentie hier in huis....  We hadden een logé die we als pleegdochter wilden opnemen maar dat moet van 2 kanten komen natuurlijk.  Leugen na leugen kwamen uit en maakten dat wij als 'pleegouders' onderling ook even een moeilijke tijd doormaakten.  Een ander familielid sprong in, in afwachting dat de logé begeleid zal gaan wonen.  Het is spijtig dat het zo moeten lopen is maar we kunnen ons niet verwijten dat we niet ten volle geprobeerd hebben...





Kwam er eindelijk rust, moest ik perse mijn job opzeggen...want ik kreeg eindelijk een andere aanbieding.

Echt gelukkig was ik niet op mijn huidige werkplaats en dit kwam als een geschenk uit de hemel.  Veel solliciteren en een goede indruk nalaten, brengen op.  Het gesprek was al in april en toch nodigden ze me na zoveel maanden terug uit.  Op 5min van huis en 4/5 werken (meer tijd voor Lode!) aan een hoger loon...  JOEPIEEEE! Ik kan mijn geluk niet op!



Eerst in september op vakantie en dan start ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten