Webshopje

dinsdag 27 mei 2014

CYB week 21

Tzijn simpele kleine dingen die het leven zo leuk maken :-)


Mijn 2 mannen 'reparen' de fietsen in de tuin


  Terwijl ik rustig mijn muziek-kraanvogel-mobieltje voor Lulu (http://welkominlululand.blogspot.be/) kon afmaken.  Deze zijn we de dag nadien gaan afgeven bij de mensen van Woonblog.


SCHANDAAL! Ja ook ik had ineens door hoeveel stofwebben ik had hangen aan de luster, ineens grote kuis gedaan van alle plafonds en alle hoekjes ;-)

 
En hoe sluit je een mooi zaterdag af, met een eerste-keer-in-je-leven naar de kermis!  Fier als een gieter terug naar huis met plastieken golfspel ;-)
 


Dag nadien nog een wandelingetje maken en dan toevallig terug uitkomen bij de kermis voor een eerste-keer-in-je-leven op de draaimolen!


Lode had dit weekend wel een tutterweekend, die moest er overal bij zijn....
 

3 opmerkingen:

  1. Moooi! En wat een prachtige mobiel voor Lulu! Dat gaat haar zeker een behoorlijke opkikker geven. En haar ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto van Lode, met zijn plastieken golfspel is kei-mooi. Dat is echt een plaatje !!!!

    Love, oma xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen