Webshopje

dinsdag 27 mei 2014

Kadootjes

Manlief kwam gisterenavond thuis met het verhaal dat een collega bevallen was en ze vandaag op kraambezoek zouden gaan, of ik niet snel iets kon maken.....Ja hallooo :-)     Ik had geen rompertjes meer op voorraad dus maakte ik een kleine pampertaart met een tutter, sokjes en een dino-knuffeltje.




En ik werkte ook het kadootje af voor Joon in wonderland, enkel de ingepakte versie laat ik zien voor het geval ze meekijkt ;-)  Dat vertrekt vandaag op de post
 
 
Op http://welkominlululand.blogspot.be/ kan je ook nog steeds volgen hoe het met Lulu gaat, leuk om te lezen dat ze de mobiel leuk vonden.  Je mag nog steeds origamipapiertjes sturen!  Hier denken we aan haar en wensen haar veel succes met de moeilijke periode die er aan komt, you can do it Lulu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten