Webshopje

dinsdag 7 april 2015

Stoffencircus!

Paasmaandag was het stoffencircus in Antwerpen!



Dus trokken het Lief en Lode en ik naar Antwerpen in het kader van een wandelingetje en stoffenhonger te stillen.

We kwamen aan en .... whoehoe i'm in heaven!  Kramen vooooool!







Er was ongelooflijk veel keus aan echt soms zotte prijzen!  Dus als het stoffencircus in je buurt passeert, toch een kijkje waard!

Het Lief vond ik dat de meest simpele stofjes er tussen uit trok maar als je een beeld hebt van een bepaald kleedje met bepaald patroon....  Ik heb momenteel geen foto van mijn oogst, want ben de stofjes al aan het wassen :-)

We sloten de voor mij gezellige stoffenmiddag af met een terrasje waar Lode nog even goed moest laten zien dat hij ook aanwezig is door elke voorbijganger te groeten :-)




1 opmerking: