Webshopje

dinsdag 21 maart 2017

Lode Bolt!

Je hebt Usain Bolt en je hebt nu ook Lode Bolt!

Enkele weekends terug was het scholenloop hier in de gemeente.  Lode wilde wel meelopen met de kabouterloop voor de kleutertjes.  Dus werd er eerst druk geoefend in de tuin!

Op een frisse zaterdag was het zover.  Lode aan de start en gaaaaan!
Ik raad u aan uw geluid niet te hard te zetten of uit!  Daar ik verplicht van hem moest roepen en supporteren en ik blijkbaar dat heel goed kan :-)
Lode is degene in het blauw

En ja hoor, ik ben best wel fier.  We vermoeden dat hij 5de of zo was maar heel duidelijk zagen we het niet met al die andere ouders/fotografen ;-).  Maar hij kwam bij de eerste over de lijn!

Lode was beetje teleurgesteld dat hij geen medaille kreeg maar iets  in de trant van vooruitziende vrouw is er twee waard, had ik medailles in de Action gekocht, 5 voor een 0.50€! Et voila, een fiere Lode!


dat is ook weer iets nieuw, tong uitsteken als we verlegen zijn...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten