Webshopje

maandag 26 juni 2017

Bye bye 1ste kleuterklas!

Het 1ste kleuterklasje, wat een jaar!  We zagen Lode groeien van peuter naar een echte kleuter (en niet alleen door zijn groeispurtje).  Dit was ook te danken aan zijn juf!  En zo'n juf verdient weer een kadootje op het einde van het schooljaar, dachten we zo.  

Lode zat dit jaar in de Eendjesklas (ja inderdaad, weeral...) dus weer op zoek naar stof met eendjesprint en het enige dat lode mooi vond, was knalroze....  Niet mijn favoriet maar hopelijk die van de juf wel.  Ik maakte een tas volgens het patroon van Elisanne maar verlengde de hengels.


Van mijn zus kreeg ik nog een tip voor een zeepdispenser.  We hadden er al eens gemaakt als verjaardagscadeautjes en nu krijgt de juf er ook eentje!  Lang leve het copycenter die de print voor mij lamineerde.  Belangrijke tip: knip het plaatje groter en knip niet enkel vlak naast de foto zoals ik deed.  De foto begint te zweven in de zeep dan natuurlijk :-)


Dag dag juffrouw Christel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten