Webshopje

woensdag 5 april 2017

Bokes versieren!




Het is al langer een rage denk ik, de bokes in de brooddoos van je kind pimpen!  Vaak wordt het gedaan omdat kinderen niet goed eten, maar daar ondervind ik bij Lode geen problemen mee.

Toen ik Lode stukjes kiwi meegaf, had ik wel  altijd problemen met de vork of lepel.  Ik heb een brooddoos met vakjes voor Lode en daar passen geen al te grote zaken in.

Bij haar zag ik leuke brooddoos-ideetjes met... kleine vorkjes! 
  


Eventjes googelen op minivorkjes en ik kwam bij de Leukste Lunch uit.  
Wow, nooit geweten dat je de brooddoos zo kan opleuken.... daar kun je wel blijven kopen voor brooddoos-gagdets, niet enkel minivorkjes.
 


Ik liet me verleiden tot de kleine vorkjes alsook oogjes!  Vrijdag besteld, maandag al in de bus! 


Et voila, onze eerste brooddoos met versiering is klaar!  Misschien nog niet zoveel versiering maar eerst eens testen hoeveel vorkjes ik terugkrijg ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten