Webshopje

dinsdag 1 juli 2014

"Zomers" weekendje weg CYB

Wat een goed idee, weekendje weg naar Durbuy voor de grote rush van vakantiegangers.  Het was heel gezellig, alleen spijtig van drie dagen regen.... Als je ons zag lopen, kon je niet vermoeden dat het zomer was, hele mooie regenjassen :-)
 
 
wandelen in het bos
 
 
citroen proeven, toch wat zuur
 
Hey gij daar! Ja gij!
 
  
telkens bij het binnenkomen in de bungalow, gaan kijken in de spiegel wie dat die jongen is....
Zelfs even achter de spiegel gaan kijken waar hij is :-)


 
's avonds terrasje doen en mee supporteren voor de Buren

 
ah, dus zo kan ik filmen, langs mijn voorhoofd?
 
 
 koopje gedaan op plaatselijk rommelmarkt: retro-stofjes voor belachelijk weinig geld!!
 
 
 
Bij thuiskomst was er blijkbaar weer een wolkbreuk geweest en stond de veranda terug onder water....

   
voordeel van veel regen op vakantie: mobiel verder kunnen afwerken! Nog 2 prentjes en de thee-labeltjes afwerken en dan inkleuren :-)
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, zo'n mobieltje! En die stofjes! Zooooo mooi! Doet er me aan denken dat ik nog eens in de kringwinkel wil passeren. Dat komt zeker op mijn 'wat-ik-graag-deze-week-wil-doen-lijstje'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! In de kringwinkel hier vind ik niet veel maar de rommelmarktjes.... waar er bommaatjes zitten achter de kraam, daar moet ik zijn :-)

      Verwijderen