Webshopje

maandag 28 juli 2014

CYB

Nog eens een 'count your blessings'... Dat was lang geleden!
Het is niet dat ik geen geluk meer zag maar de tijd ontbrak om er een bericht over te schrijven.  Terwijl het eigenlijk heel simpel was... genieten van elkaar met zon en water :-)  Dit weekend waren we weer een heel weekend te vinden in Park Spoor Noord!


Uit de weg, hier ben ik! In mijn zwempamper want mama was mijn zwembroek vergeten....

 
 koekjes eten met papa
 
 
ik lach eens lief en de buren geven me gewoon een schepje ....

bomen controleren met papa, beroepsmisvorming zeker

  
  vriendjes zoeken en maken 


  
 partycrasher Lode gaf het beste van zichzelf op de Afrikaanse muziek  op de plaatselijke verjaardags-BBQ van een vriendelijke onbekende!
 
 
 
Nog ff een voetnootje want ben wel fier!  Toen we naar onze geparkeerde auto gingen, zagen we 2 jongens zaken uit een rugzak nemen. Bleek dat ze aan het stelen waren van 2 andere jongens.  Het Lief aarzelde geen moment en als Bonny en Clyde reden we achter de 2 aan, snel gevonden en even snel ook de gestolen goederen terug gekregen.  En die 2 bestolen jongens waren heeeeeel opgelucht en blij toen we ineens terug opdoken met de gestolen gsm ed! 
Was heel fier hoe mijn Lief dat aangepakt heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten