Webshopje

woensdag 9 juli 2014

Oeps

Aanschouw mijn eerste creatie...
Ik wilde een joggingbroekje maken voor Littlie Lodie.  Het patroon volgen en stikken met het naaimachine ging vlot.  Tot ik precies iets miszag... Na het nalezen van de werkbeschrijving, was ik extra stof vergeten bij te rekenen voor de boord waar de elastiek in moest.  Geen probleem denkt dan de beginnende naaister, stik ik er toch even aan.  'Geen probleem'....dan krijg je zo iets :-D


De boord had ik verkeerd dicht gestikt dus de naad zat buiten en trok alles schots en scheef.  In zomen omnaaien had ik helemaal toen geen zin meer.

De commentaar van het Lief: zou een mooi pyjamabroek geweest zijn... ok,  point taken over de stofkeuze ;-)

1 opmerking:

  1. In de 'Maison Victor' stond een leuk, stoer joggingbroekje, met een asymmetrische voorkant. Leek me niet heel erg moeilijk en staat dus redelijk hoog op mijn wensenlijstje. Misschien ook de moeite? Alleen betaalbaar sweaterstof vinden, is me nog niet gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen