Webshopje

woensdag 29 oktober 2014

Kerstmarktje! en ik mag er staan!

Joepie de poepie!

Zaterdag 13 december 2014 vindt in Schoten een kerstmarktje plaats.  En ik mag er ook gaan staan!


Dus hierbij wat reclame voor de markt! :-)


De markt vindt plaats op 13/12/2014 van 11.00-16.00u en je vindt er voornamelijk handgemaakte kadootjes, alsook de verplichte glühwein ;-).  Ook een groot voordeel, de markt is binnen!  Namelijk in het Cogelshof, een dienstencentrum gelegen aan de Deuzeldlaan 49 in Schoten. 


Er is eveneens een gezellige cafetaria met drank en eten aan heel democratische prijzen! 

Vorig jaar was er ook een kerstkoor en andere muzikale intermezzo's om de markt op te vrolijken!



Kom gerust eens langs, je moet niets kopen maar een praatje komen maken, mag altijd!  De inkom is gratis!  Ik zal er zijn met handgemaakte kussens, kleedjes, dekentjes en versierde mokken.

Zo!  Genoeg reclame, nu nog meer in gang schieten om de voorraad wat aan te vullen :-)

En nu ben ik al helemaal in kerststemming! Nog 57 dagen wachten tot het kerstmis is :-)


8 opmerkingen:

  1. Tof, ik kom dan wel eens kijken denk ik... beetje onder voorbehoud want mijn spookje is de dag ervoor jarig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik leuk voor je! Veel succes met de rest van de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn! Ga je speciale kerstedities maken, of sta je er met je 'normale' leuke dingen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga er staan met mijn normale zaken maar ik zal ze wel uitstallen op een kerstig tafellaken :-D

      Verwijderen
  4. Wat super leuk, heel veel succes alvast!!!

    BeantwoordenVerwijderen