Webshopje

woensdag 15 oktober 2014

Teleurstelling

Ik heb me opgegeven voor 2 marktjes in december in regio Antwerpen.  Dus ben ik ondertussen al duchtig mijn knuffeltjes-, kleedjes- en dekentjesvoorraad aan het aanvullen.
 
Hier zie je wat er gisteren nog onder mijn machine uit rolde:
 

roze Michael Miller stof van Juija te Antwerpen
rode papspel Topknop Merksem
witte fleece

blauwe stof geen idee meer waar
witte paspel Topknop Merksem
blauwe fleece
 
Vanmorgen een niet zo'n leuk mailtje dat ik niet geselecteerd ben voor 1 van de 2 marktjes, altijd wel een teleurstelling....
Weet er nog iemand een (kerst-crea-)marktje in regio Antwerpen waar ik me kan inschrijven dat ik niet met een mega-voorraad blijf zitten?

1 opmerking:

  1. Oh wat jammer! Ze zijn veel te mooi om ermee te blijven zitten! Ik ken jammer genoeg nog niet zoveel van handwerk-marktjes... Alleszins blijven promoten via je webshop, en misschien ook facebook?

    BeantwoordenVerwijderen